دوستان لنز کاملا سالم میباشد و تضمین میکنم..فقط از فاصله ی ۴۶میلی به بالا فوکوس اتوماتش کار میکنه از روزه اول اینطوری بود برای زوم عالیه..دوربینه من d7000 هستش خیلی کم با لنز کار کردم.چون کارم اتلیه هست اینم زومه....قصد خرید لنزه دیگه ای رو دارم چون زیاد به کاره اتلیه ی من نمیخوره.. لنز کاملا سالم هست با تضمین و یک روز تست.... لنزش ژاپنی میباشد...با دهنه ی 72....
صحت و سقم اطلاعات وارد شده به عهده کاربر می باشد و افرنگ در این مورد هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.