دوربین رو برای شرکت در دورهای عکاسی خریدم.بسیار تمیز در حد نو میباشد.
الانم به دلیل شرایط شغلی وقط نمیکنم برم عکاسی(عدم استفاده)خودم9200 فاکتور خرید دارم.
آخرین باری که استفاده شده فکر کنم اسفند ماه بوده.
صحت و سقم اطلاعات وارد شده به عهده کاربر می باشد و افرنگ در این مورد هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.